Oude ligfietslijst: bericht 24431

Van: Arnold Kester <Arnold.Kester@S...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  12:07pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Meer Limburgers aan de Ligfiets

On Wed, 2002-11-06 at 19:41, Hanneke Hovens wrote:
> Hoi allemaal,
>
> misschien een beetje een rare vraag maar weet iemand wie die enkele
> ligfietsers zijn in de omgeving van Venlo/Roermond.

Maastricht is te ver weg? Wij rijden beide liggend. Maar inderdaad niet
veel ligfietsers hier. In de zomer zie je nog wel eens een
vakantieligger. Ik schat dat er in de omgeving van Maastricht niet meer
dan 5 of 6 zijn, en die kom je dan bepaald niet dagelijks tegen.

> Ik heb namelijk het idee dat ik een klein beetje eenzaam ben hier in het
> "verre" zuiden des lands.
>

> Greetz, Hanneke (meer Limburgers aan de Ligfiets) Hovens

Groet, ook namens Vera (Sinner Record),
Arnold (Flevo Bike)