Oude ligfietslijst: bericht 24429

Van: "Jilles Bijsterveld" <tegenligger@p...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  11:17am
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Bochtenwerk

Je moet ook altijd concentreren op het eind van de bocht en niet op elke
meter en meehangen in de bocht en gaan.

Jilles - tegenligger - Bijsterveld

Als beginnende ligfietser ben ik wat huiverig bij het nemen van bochten. Op
mijn nasca pioneer heb ik het gevoel dat de boel gaat schuiven als het er
schuin aan toe gaat. Maar dat is alleen gevoel ik heb nog geen schuiver
gemaakt... gelukkig.
Nu ben ik wel aan het expirimenteren met freewheelen of juist aanzetten voor
of in de bocht.

Heeft iemand met ervaring hier een tip over.

André wil na de utrechtse brug scherp naar rechts kunnen.