Oude ligfietslijst: bericht 21483

Van: "Arthur Eyck" <sciurus@e...>
Datum:  Sat Jul 6, 2002  5:28pm
Onderwerp:  Re: Kraak in vering Bleu Glide

Het gekraak in mijn M5 2026 hield aan toen ik de schokbreker verwijderd had
... Het bleek uit het scharnierpunt van het frame en de achtervork te komen.
De as kon ik slechts met moeite verwijderen. Na wat gepoets met staalwol en
een goede klodder vet bleek het gekraak dat mij al twee jaar zonder
wezenlijke irritatie begeleid, plots verdwenen.

Groet,
Arthur -zonder kraak- Eyck

=======================
Date: Wed, 03 Jul 2002 8:16:26 MET-1
From: B & B Marc & Agnes <agnesb@p...>
Subject: RE Kraak in vering Bleu Glide

**het enige wat nog vreemde geluiden lijkt te maken is het punt waar het
houten zitje aan het frame geschroefd zit. Die twee vlakken lopen ook niet
goed parallel, dus het zitje wordt niet goed ondersteund door de framebuis.
Misschien dat ik daar nog een stukje opgevouwen binnenband tussen stop.**

Klopt, hoor ik ook wel,, heb er tot nu toe niets aan gedaan,,
gewenning?
Opgevouwen binnenband ga ik ook bij gelegenheid proberen.

krra krroo sjssskra groetjes
Marc

Bed & Breakfast Marc & Agnes
J. Uylenbroeckstraat 12