Oude ligfietslijst: bericht 21472

Van: Mark van Gorkom <mvg@k...>
Datum:  Fri Jul 5, 2002  4:10pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Velomobiel in trein

Oeps, helemaal vergeten te verzenden, beter laat dan nooit?

Je zou deze vraag ook eens op nieuwsgroep de.rec.fahrrad kunnen stellen. Ik
meen me te herrinneren hierin gelezen te hebben, dat eigenlijk alleen de
lokale treinen nog afdoende fietsruimte bieden. Maar je kunt van de nood
een deugd maken en een "schöne wochenende karte" kopen; mag je voor een
habbekrats heel duitsland door, maar alleen op zaterdag of zondag, en
alleen met lokale treinen. Heb ik terug uit Denemarken ook gedaan, en alle
treinen die ik tegenkwam hadden wezenlijk meer fietsruimte als in NL. Maar
met sommige modellen heb je denk ik nog steeds een schoenlepel nodig om je
Alleweder erin te krijgen (smalle deuren).

Mark- is weer eens blij geen TV te hebben -van Gorkom.

P.S.: al op www.bahn.de gepuzzeld?