Oude ligfietslijst: bericht 21462

Van: Hein Peeters <nelart@z...>
Datum:  Fri Jul 5, 2002  6:12pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] jouta en bandenplakken

Op 5-7-02, 9:19:00, schreef <oh.huijgen@h...> over het thema Re:
[ligfiets] jouta en bandenplakken:

> Ik gun jullie een rijke discussie maar hierover is al wat geschreven en
te zien:

> Over de Jouta:
> kijk eens op http://www.ligfiets.net/fietsen/merk.php3?id=5&soort=fietsen
of bij het ligfietsenoverzicht van Toni (daar staan ook een paar gebruikers
van een Jouta in) verder is in een aantal (hele) oude HPV-nieuwsen (1984 en
later) wel iets te vinden over dit boeiende en roemruchte bedrijf die zelfs
redelijk excelleerde in wedstrijden (zo valt te lezen). zie
www.ligfiets.net/hpvnieuws/

> Over bandenplakken: http://www.ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=16
> Ook daar verteld Hein zijn wonder van het lichterloos banden op de velg
leggen. Hein, demonstreer je dat volgend jaar op CV of tijdens een
technische dag?

fiets maar mee naar Knokke morgen en rijd lek, rond 10:00 uur bij de boot
in Vlissingen

met vriendelijke groet - Hein

  Reacties Auteur Datum
21464 Re: jouta en bandenplakken Johan Declercq Fri  7/5/2002