Oude ligfietslijst: bericht 21457

Van: B & B Marc & Agnes <agnesb@p...>
Datum:  Fri Jul 5, 2002  10:56pm
Onderwerp:  Re Weekje bukfietsen

** Een week of 4 geleden kwam ik na mijn werk in de fietsenstalling en vond
mijn explorer plat op de grond. Hij lag op zijn linker zij. Niet direct de
kant die je verwacht, omdat daar het stevige standaard zit. Bij nadere
inspectie bleek al snel dat iemand niet met zijn tengels van mijn fiets af
kon blijven en op raadselachtige wijze de boel stevig heeft beschadigd:
..... **

Vandalisme dus ! En dat in de fietstalling van het werk,, amai.

Marc

Bed & Breakfast Marc & Agnes
E-mail : agnesb@p...

Planet Internet Webmail -- http://www.pimail.be

  Reacties Auteur Datum
21458 Re: Re Weekje bukfietsen Willem Fri  7/5/2002
21459 Re: Re Weekje bukfietsen Berg M. van den Fri  7/5/2002