Oude ligfietslijst: bericht 21434

Van: "M.F. van Hulst" <M.F.van.Hulst@s...>
Datum:  Thu Jul 4, 2002  5:34pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] mysterieuze lekke band

> Doe ik altijd bij strakke banden, en nooit problemen mee
> gehad.

Wacht maar... Ik was met de paas met een paar M5's op weg en
ja hoor, waar mijn Condor geen last van had gingen al die
"snelle" m5's weer zeuren, lekke banden (tja race bandjes op
schelpenpad) Band geplakt, er met bandelichters in gedaan
(tja racebandje he?) 500m gefietst, en weer een platte band.
We hadden geen zin meer oim te plakken, dus hard opgepompt
en de laatsete 5 km hard gefietst en weer wiel eruit, band
eraf en je raad het reeds precies een gat in de vorm van de
bandenlichter. Dus ik denk dat dit alleen iets is voor de
gevorderden.

Milan -MC'sa krijg je als je het echt wil er ook met je
blote handen vanaf-

  Reacties Auteur Datum
21440 Re: mysterieuze lekke band Hein Peeters Thu  7/4/2002