Oude ligfietslijst: bericht 21408

Van: "Berg M. van den" <mvdberg@n...>
Datum:  Thu Jul 4, 2002  10:13am
Onderwerp:  Re: [ligfiets] CV Races / probeerparcour

"M.F. van Hulst" wrote:

> Nee, van Optima heb ik alleen de Stinger, Dragon, Orca,
> Rider en Condor gezien. van andere merken weet ik het niet
> zo, maar er was ook geen LR

Op zaterdagochtend was er wel een M5 LR, maar deze had problemen
met de versnellingen, dus zullen ze die wel opgeborgen hebben.
Ik heb op zaterdag de shockproof niet gezien.

Volgens mij was er niet van elk model een probeerversie.

> Dat viel wel mee, hoor, alleen als je specifiek een model
> wou kon je hebben dat je een paar minuten moest wachten.

Ja, en dan sprong er snel iemand anders voor zijn/haar beurt op :-(

--
Meindert van den Berg