Oude ligfietslijst: bericht 2110

Van: "Erik Smeenk" <erixmail@w...>
Datum:  Mon Dec 13, 1999  1:32pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Uitlokking?

Zo ben ik ook wel eens "bijna" van mijn fiets afgereden door een vrouwelijke
automobilist die dacht dat het eenrichtingsverkeer was en me daarom wel een
lesje zou leren. Ik heb de situatie daarna nog eens nagekeken en de
verkeersborden gaven aan dat het voor fietsers tweerichtingsverkeer was. Er
was genoeg ruimte en ik remde ook nog af.

Sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen

Erik
(dit was overigens op mijn mountainbike)