Oude ligfietslijst: bericht 20889

Van: Elvin <elvin@z...>
Datum:  Sun Jun 16, 2002  1:41pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: Ligfietsen in de hellingen / in Tsjechie

Gezien het commentaar op mijn info over mijn (persoonlijke) ervaringen over het
fietsen in Tsjechie en de Azub is me het wel duidelijk dat gedacht wordt dat ik
reclame loop te maken voor mijn bedrijf.
Naja, als dat blijkbaar het idee is als ik alleen maar enthousiast ben over
iets, ga ik me maar inhouden hier en tja, zal ik maar niets meer schrijven over
producten welke ik ook verkoop (en iedereen die ooit op m'n bedrijfs-pagina
geweest is, weet dat dat veel ligfietsartikelen zijn, dus kan ik niet over veel
dingen meer schrijven), of is 'afkraken' nog wel mogelijk?
Dus ook geen info meer over Airzounds, Challenge-fietsen (ik noem maar een
merk), M5's, leuke zittingen, verlichting etc.

Over de Azub geef ik verder dus maar geen info meer, mensen die dat willen,
weten me wel te vinden naar ik aanneem of zien me misschien op Cycle Vision.
Het enige wat ik nog vermeld wat betreft internationale handel (mocht je zelf
willen gaan kopen daar, mooie reis!), hou dan rekening met het betalen van 22%
belasting en invoerrechten bovenop de prijs van de fiets, of je nou over de
Duitse of over de Oostenrijkse grens gaat (via Polen lijkt me nogal een eind om
en
dan kom je toch weer bij de Duitse grens uit waarschijnlijk).

Groetjes en tot ligs,

Elvin - liever liggend dan een beschuldigingen van spam over me heen - Haak

Mijn eigen (prive-!) homepage: http://people.zeelandnet.nl/elvin