Oude ligfietslijst: bericht 20888

Van: Elvin <elvin@z...>
Datum:  Sun Jun 16, 2002  8:36pm
Onderwerp:  [ligfiets] Cycle Vision - Elfiets servicebus

Hoi allen,

Zoals jullie waarschijnlijk wel al weten, ben ik ook deze Cycle Vision weer als
vrijwilliger actief voor (lig)fietsreparaties.
Alleen een kleine onkostenvergoeding breng ik in rekening, voor de vrijwilligers
een lager bedrag als voor de andere bezoekers. Ik heb het weer zo laag mogelijk
gemaakt, als het meezit krijg ik op deze manier ongeveer 50% van de kosten
terug.
Ik heb niets vernomen over andere vrijwilligers die mij zullen ondersteunen,
waardoor ik er vanuit ga dat de service gesloten zal zijn als ik even wegben,
bijvoorbeeld tijdens de races aan welke ik meedoe of tijdens een korte
rondtocht.
Verder heb ik besloten dat ik dit jaar - ook gezien het extra aantal uren en
dagen - niet tot half 2 's nachts wil werken om 's ochtends weer om 8 uur klaar
te staan voor een klant zodat ik totaal niet voorbereid op de fiets zal stappen,
dus verwacht ik niet dat ik bijvoorbeeld hele wielen om ga spaken.

Mijn services bied ik dit jaar echter wel aan van vrijdagmiddag tot en met
maandagmorgen.

Als jullie er rekening mee willen houden, bijvoorbeeld voor het verwijzen van
bezoekers met problemen met de ligger, op
http://www.ligfiets.net/elfiets/Cycle_Vision/CV2002_tarieven.html kan je de
openingstijden en de tarieven van dit jaar vinden.

Mocht er nog een (deskundige) vrijwilliger opstaan of bij me ingedeeld worden,
kunnen de openingstijden wat verruimd worden.

Groetjes en tot CV's!

Elvin
http://www.ligfiets.net/elfiets