Oude ligfietslijst: bericht 20880

Van: Elvin <elvin@z...>
Datum:  Sun Jun 16, 2002  12:06pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: Ligfietsen in de hellingen / in Tsjechie

Ja Hijlko,

Zeker te weten niet bedoeld als verkooppraatje.
Mag ik dan niet eens meer enthousiast zijn over een bepaalde fiets?
Het gaat overigens voornamelijk over mijn ervaringen met de hellingen in
Tsjechie, ook met de Zephyr zoals vermeld.

Groetjes,

Elvin - straks nog een rondje Zephyren - Haak

Homepage Elvin: http://people.zeelandnet.nl/elvin