Oude ligfietslijst: bericht 20836

Van: "Lidy van Rijn & Johan de Jong" <lidy.johan@c...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  9:33pm
Onderwerp:  Re: [eustaff-nl] Eustaff in Nederland

Hallo iedereen,

Herbert schreef :

> Op basis van de gegevens van vorig jaar heeft de duitse organisatie al een
> inschatting voor de passage in Nederland en Belgie gemaakt. Er hangt nog
wel
> behoorlijk wat onzekerheid in de lucht en de afstanden kloppen nog niet
> [...]

Om te beginnen wijken deze tijden al een paar uur af van wat er op de
website staat... :-).

> Het fantastische steunpunt in Hardenberg heeft zich al weer bereid
verklaard
> om de fietsers te ontvangen. Johan en Lidy, bedankt!

Jaja, al goed, Lidy zal meer soep koken, en we zullen de matrasjes
opschudden....

Ik zal maar eens gaan beginnen met het verkennen en opschrijven van de route
Meppen-Hardenberg... want dat is vast iets ingewikkelder dan al het links
door rechts vervangen.. hoewel dat politiek inmiddels grote mode lijkt te
zijn. Wie weet fiets ik die etappe zelf wel mee... hangt wel een beetje van
de tijd af, want in het onderwijs kent men géén snipperdagen...

Momneteel zouden de wegenbouwactiviteiten rond Hardenberg voor fietsers geen
probleem meer moeten opleveren !

> Deelnemers ontvangen, als zij voor aanvang van de Eustaff hun adres hebben
> doorgegeven, een prachtig T-shirt ter herinnering.

Fijns, maar kan er ook naast een maatje XXL ook wellicht een maatje L
geleverd worden ?

> Overigens aanvaarden HPV Duitsland of de NVHPV geen enkele
aansprakelijkheid
> als gevolg van deelname aan of voorbereiden activiteiten voor de EUSTAFF.
> Zorg dus (zoals altijd) dat je verzekering in orde is.

't Is toch een individuele toertocht, dus zorg dat je lid bent van de
HPV-toervereniging !

Groeten,

Johan de Jong (steunpunt Hardenberg)