Oude ligfietslijst: bericht 20835

Van: "A.T. de Boer (private)" <adb@v...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  9:21pm
Onderwerp:  Ligfietsen in Iran. Was:[ligfiets] Digest Number 1008

Dag Eric.

"Hij" is weer terug en bij het doornemen van de emailtjes zag ik jouw
vraag.
Ik reed daar op een Optima Condor. In een van de volgende rondzendbrieven
zal ik nog wat uitgebreider op deze fiets ingaan. In het kort: geweldig
sterke fiets, toch een paar problemen gehad die echter niet echt Optima
kwalijk zijn te nemen en .... ook heerlijk rijdend met volle bepakking bij
95 km/h.....

Nu ik toch aan het typen ben: bij deze wil ik Kees van Malssen bedanken
voor het forwarden van mijn mailtjes naar deze lijst.

Groetjes - Andre
(nu weer op adb@v...)

> Date: Thu, 9 May 2002 07:24:29 +0100 (BST)
> From: Eric Van de Zande <vandezande2001@y...>
>Subject: Re: Rondzendbrief ligfietsreis Iran
(..)
>Weet er soms iemand op welke ligger hij fietst?
(..)