Oude ligfietslijst: bericht 20833

Van: Herbert Tiemens <h.tiemens@p...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  8:35pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Website aanrijdingen en verkeersongevallen

op 12-06-2002 22:22 schreef Wim Ganseij op ligfiets@yahoogroups.com:

> Een poos geleden werd hier een website genoemd waar (ik geloof tot op
> straatniveau) aantallen aanrijdingen en verkeersongevallen werd aangegeven.

> Wie kan mij helpen aan de url va deze website.

Hoi Wim,

Kijk eens op http://212.153.244.76/arcimssite/blik/blik.htm Voor een goed
gebruik moet je overigens wel over een Windoos beschikken en veel geduld, 't
is mooi maar traag.
Overigens heb ik nog eens nagevraagd bij de Adviesdienst Verkeer en Vervoer
of ligfietsers apart geregistreerd worden. Dat blijkt dus niet het geval te
zijn. De indeling in verkeerscategorien is al heel lang geleden gemaakt,
waardoor toevoeging van een categorie tot onvergelijkbaarheid leidt. Zo is
de bakfiets als een deelverzameling van de verzameling "fiets" nog steeds in
de statistieken terug te vinden. Niet dat daar ooit ongelukken mee
gebeuren....

Herbert -de statistiek regeert- Tiemens

  Reacties Auteur Datum
20845 Re: Website aanrijdingen en verkeersongevallen Pepijn Verlaan Thu  6/13/2002