Oude ligfietslijst: bericht 20830

Van: "Cornelese" <f.cornelese@p...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  7:38pm
Onderwerp:  ECO-trip 2002

Vandaag op ligfietsplaza:

(12-6-2002) Ecotrip
De ecotrip die normaliter werd verreden in Finland wordt dit jaar gehouden
in Zwitserland.
Een uitstekende website met veel informatie levert alles wat je hierover zou
willen weten. Van 14 tot 18 augustus wordt gefietst tussen Baden en
Bodensee.
Verder zou het zo kunnen zijn dat deze trip jaarlijks in een ander land
gehouden gaat worden. Voor volgend jaar kan ook Nederland dus proberen dit
evenement te organiseren.
Zie ook:
www.biplane.com.au/~kauer/cycling/ecotrip2002/

Vorig jaar heb ik meegefietst met de eco-trip in Finland en ook dit jaar zou
ik graag meedoen. Zijn er meer mensen die willen gaan? Omdat ik al op
vakantie ga in juli heb ik niet zoveel tijd. Mijn idee was om woensdag te
vertrekken en maandag weer terug te rijden. I.v.m. de kosten zou het gunstig
zijn met een aantal mensen samen te reizen. Ik kan met de auto en aanhanger
5 personen met fietsen meenemen of met de camper 6 personen.

Frank Cornelese

  Reacties Auteur Datum
20831 Re: ECO-trip 2002 Marcel van Eijk Wed  6/12/2002
20842 Re: ECO-trip 2002 jack16112000 Thu  6/13/2002
20834 Re: ECO-trip 2002 Bastiaan Welmers Wed  6/12/2002