Oude ligfietslijst: bericht 20819

Van: "Robert Lammerts" <lammerts@z...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  4:33pm
Onderwerp:  RE: [ligfiets] drinkfles

Tabletten voor kunstgebitten reinigen (ogenschijnlijk) wel, de mogelijke
aanslag is niet meer zichtbaar, maar ontsmet onvoldoende. Een beetje
bleekwater/chloor, dus geen verdikt spul etc, kan het beste ontsmetten.

Hier is een misschien wat ongebruikelijke link, maar zeker informatief:

http://www.mb208dx.tmfweb.nl/watertank.html

Suc6,

Robert