Oude ligfietslijst: bericht 20818

Van: "Rob Olde Agterhuis" <r_olde_agterhuis@h...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  4:23pm
Onderwerp:  boodschappen-lowracer?

Beste adviserend medeliggers,

Bedankt voor de adviesen, en ik denk dat ik er nu wel uit ga komen: Gewoon
heeeel veel testen en dan kijken wat het best bevalt.
De semi-racers zoals de Longo, de Hurricane en de gloednieuwe, zeer
aanlokkelijke Fiero van Nazca ga ik ook proberen, maar eigenlijk staat
snelheid dit keer met stip op de eerste plaats van eigenschappen waaraan
mijn nieuwe fiets moet voldoen. Ik ban gaan liggen voor de snelheid, en
ookal voldoet mijn explorer ruim aan alle vooraf gestelde criteria, ik wil
meer... Ik laat t.z.t. wel horen wat het is geworden en waarom.

Groeten en nogmaals bedankt,

Rob

_~0 __0 0
Blijf niet achter...............liggen......

www.ligfiets.net

Chat online met je vrienden en probeer MSN Messenger uit:
http://messenger.msn.nl