Oude ligfietslijst: bericht 20817

Van: "Paulus den Boer" <paulusdb@h...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  4:00pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: boodschappen-lowracer?

Iets wat perfect voldoet aan "all_round" en aan "onderstuur" en
aan "<3000 euro" maar iets minder aan "low" moet een Hurri met
onderstuur zijn.

Dan doe ik ook een duit in het zakje met de Fiero van nazca. Maandag a.s.
ongetwijfeld te aanschouwen tijdens het stratencriterium te Nijeveen. Ik heb
gehoord dat er de nodige "cracks" aan de race mee zullen doen.
Maar dat is natuurlijk, net als de Hurri en Longo geen onvervalste lowracer
meer. Wel alledrie met onderstuur verkrijgbaar, en de eerste twee met
bovenstuur.
Groet van Paulus