Oude ligfietslijst: bericht 20807

Van: Theo Mol <theo@n...>
Datum:  Wed Jun 12, 2002  12:29pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] RE Automobilisten kijken officieel niet uit

B & B Marc & Agnes heeft geschreven:

>1 autobestuurder op zo'n 30-tal auto's heeft zijn hoofd effe gedraaid om te
>zien of er geen fietser langs reed bij het rechts afdraaien!
>Zo of je nu met een rechtop- of een ligfiets bolt zal hier geen (weinig)
>verschil maken.
>We wisten het al, het zijn de fietsers die moeten uitkijken.

Mijn idee, maar eh... het geldt ook voor de meeste andere
verkeersgenoten. Ook fietsers, rolschaatsers, overstekende
boodschappendoeners en wat er maar meer op mijn pad komt kijken niet zo
goed uit. En dan maak ik ook nog geen herrie of lichtflitsen waarmee ik
zou kunnen opvallen, dus ik kijk gewoon goed uit.

--
groet van Theo - gratis intervaltraining toch? - Mol