Oude ligfietslijst: bericht 2091

Van: "Van Woudenberg" <p.v.woudenberg@c...>
Datum:  Sat Dec 11, 1999  9:14pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: tandeknarsen

Tsja, een derailleur op 20" wieltjes hangt nu eenmaal vlak boven de grond,
bijna naast de band. Dat spettert genoeg op die plek als je door een plas
gaat. Ik heb gelukkig een 26" achterwiel: ;=)
Bij mijn fiets heb ik de slang waar de ketting doorgaat vervangen door een
langere. Naast het spatbord vangt de ketting nogal wat spatwater op. Nu
blijft alles mooi schoon.

groeten
Pieter van Woudenberg.