Oude ligfietslijst: bericht 2049

Van: "Theo de Gruiter" <T.deGruiter@m...>
Datum:  Fri Dec 10, 1999  1:51pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: zelfherstellende computertje (op ligfiets)

Nee, maar ik heb het ook met m'n mity2 in de alleweder. De eerste
keer bleek gewoon de draad doorgeschuurd te zijn, maar is het net
als wat jij beschrijft. Ik ga dit weekend maar eens op zoek naar een
mogelijke oorzaak.

Theo - morgen is het weer twentse liggers dag - de Gruiter

Theo de Gruiter
Mecal Applied Mechanics BV
Product group: Wind turbines
P.O. box 286