Oude ligfietslijst: bericht 2044

Van: "Arjan Wijdeveld" <arjan.wijdeveld@w...>
Datum:  Fri Dec 10, 1999  12:44pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: zelfherstellende computertje (op ligfiets)

Alweer tja,

Ik heb al 2 Mity's versleten welke onverklaarbare resultaten gaven. Vaak zonder
direkte aanleiding. Meestal is het een draadbreuk en helpt het vervangen van de
gehele draad. Mijn laatste Mity blijft echter raar doen (telt geen kilometers
meer maar geeft de snelheid wel goed weer, laat het maar zo).

Groeten,

Arjan

  Reacties Auteur Datum
2052 Re: zelfherstellende computertje (op ligfiets) Marc Vervaet Fri  12/10/1999