Oude ligfietslijst: bericht 2036

Van: "Marten Toxopeus" <M.E.Toxopeus@W...>
Datum:  Fri Dec 10, 1999  9:07am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: dolphin kettingrolletjes

On 9 Dec 99, at 11:46, WTV wrote:
> Nog even dit:
> Vandaag ben ik met mijn Optima Dolphin achter op de auto naar de Optima
> fabriek geweest om een kettingrolletje te laten monteren voor de

Ha Wijnandt, leuk dat je er weer bent. Ik kan je ervaring (nog) niet
onderschrijven. Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal erg
soepel loopt. En zo groot is die bocht in de teruggaande ketting toch
niet? Hou me op de hoogte, wie weet is het later het overwegen waard.

Hartelijke groeten,
Marten Toxopeus

WB / Hal II 200B
tel. 4516