Oude ligfietslijst: bericht 2035

Van: "R Prevo" <Prevo@f...>
Datum:  Fri Dec 10, 1999  8:03am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: aanhangfiets en inbouwhalogeentje

> 2000. Marten Toxopeus Re: Aanhangfiets (was Re:inbouwhalogeentje)
> 2002. Theo Mol Re: inbouwhalogeentje
> 2015. De Herdt Tom Re: Aanhangfiets (was Re:inbouwhalogeentje)

Marten bedankt.

Theo,
> Ziet er gelikt uit. Kan ik de schakeling voor je dimmer terugvinden in de
discussie van een paar
> Theo - nog steeds aan het opladen - Mol
Ik ben van plan de electronica-schema's etc. en mechanische tekeningen
te scannen en op mijn homepage te zetten. Zodra dat gebeurd is meld ik
dat wel even in deze discussiegroep.

Tom de Herdt,
Je merkt een aanhangfiets natuurlijk wel en je moet even wennen, maar
het even stabiel als achter een gewone fiets.

groeten,
René