Oude ligfietslijst: bericht 2032

Van: "Andre Vrielink" <andre-v@p...>
Datum:  Thu Dec 9, 1999  8:16pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Antw: Marketing van (lig)fiets(computers?)

>Brechje,
>
>Ik probeer te werken op een P-II 350 mhz, 32 meg, 6.8 Gb, via het would
>be besturingsprogramma Windows 98. Wat een ellende! Thuis heb ik een
>oude 486 staan met Windows 3.11. Bij mijn vorige baan had ik een Mac.
>Wat een zegening was dat. Mooi (hard en zacht), logisch voor gebruikers
>en werkt goed. Enige nadeel is dat er te weinig spelletjes (type quake)
>en overige software voor is/zijn. Daarom zal ik mijn te vervangen
>thuiscomputer waarschijnlijk weer een Wintel machine laten zijn. Maar
> [...]

Tegenwoordig zijn de meeste (mooie) spellen voor de mac te krijgen.
Zelf heb ik tomb raider III pas aangeschaft welke ik eigenlijk op mijn werk
zou moeten spelen (G3 met ati rage grafische kaart),
maar ik speel hem thuis met een opgevoerde 8500/120 (opgevoerd naar G3
250Mhz).
Ook Quake is gewoon te krijgen voor de Mac.

Andre Vrielink