Oude ligfietslijst: bericht 2022

Van: "Marten Toxopeus" <M.E.Toxopeus@W...>
Datum:  Thu Dec 9, 1999  10:53am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Cobra is hoax!

On 9 Dec 99, at 9:43, Arjan Wijdeveld wrote:
> Optima is toch wel een beetje een Microsoft bedrijf!
> Arjan Wijdeveld die toch wel ongeduldig wordt!

He Arjan, zo als zoveel jonge ondernemers gaat de werkdruk en
bestellingen vaak ten koste van marketing aspecten en (schriftelijke)
communicatie. Mijn ervaring is echter dat het soms wat langer duurt
maar ze reageren wel.
Nog beter is om zelf even langs te gaan in hun Eigen Optima Winkel in
Haarlem. Als je dan zelf geen haast hebt, wordt je vaak erg goed en
uitgebreid geholpen (moet je natuurlijk niet op een druk moment
binnenlopen). In persoonlijk contact kan vaak meer dan je zou denken
;-)

Succes.

Hartelijke groeten,
Marten Toxopeus