Oude ligfietslijst: bericht 2021

Van: "Marten Toxopeus" <M.E.Toxopeus@W...>
Datum:  Thu Dec 9, 1999  10:47am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: URL Orca

ha Mark,

On 9 Dec 99, at 0:33, Mark Maier wrote:
> Deze week heb ik het nieuwe foldertje van Optima
> toegestuurd gekregen (bedankt ook!) en vanochtend even het
> plaatje van de Orca gescant. Te vinden op mijn homepage

Altijd een plezier om jouw photo site te bekijken. Zo veel
verschillende fietsen, heerlijk.

Maar eehe, ik begrijp dat je soms door het grote aanbond de bomen
niet meer ziet. Bekijk nog eens de tekst bij je thumbnail van de
Orca!!!
Optima en Challenge hebben veel vergelijkbare modellen, maar dit is
een slordige vergissing ;-)

Hartelijke groeten,
Marten Toxopeus

WB / Hal II 200B