Oude ligfietslijst: bericht 2018

Van: "Arjan Wijdeveld" <arjan.wijdeveld@w...>
Datum:  Thu Dec 9, 1999  8:43am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Cobra is hoax!

Optima is toch wel een beetje een Microsoft bedrijf!
Ik ben ZEER serieus geinteresseerd in de Cobra (ben ook zelf de diskussie rond
slappe achterframe begonnen wegens eerder slechte ervaring op lage racer en
bukfiets en het gebruik van de BOB). Tot nu toe van Optima 1 algemeen mailtje
teruggekregen. Op mijn mail om specifieke informatie zoals:

1) dubbel draaipunt achtervering (lijkt nu alleen driehoekig hulpframe te zijn)
1) levertijd (gerekend vanaf fietsenrai)
2) afmontage (andere naven en remmen)
3) mogelijkheid tot monteren voorvering in de vorm van Cannondale Headshock

heb ik dus geen antwoord onvangen. Ik heb dit voorjaar een fiets nodig en wil de
fl 4700 (of wat meer) ook betalen. Niet erg marketing gericht zou ik dus zeggen,
want als ze nog lang wachten wordt het de Taifun zonder vering (en ga ik aan het
stoeltje knutselen).

Arjan Wijdeveld die toch wel ongeduldig wordt!

  Reacties Auteur Datum
2022 Re: Cobra is hoax! Marten Toxopeus Thu  12/9/1999