Oude ligfietslijst: bericht 2014

Van: "Rene Voorburg" <voorburg@x...>
Datum:  Thu Dec 9, 1999  8:30am
Onderwerp:  [ligfiets] OT: Marketing van (lig)fiets(computers?)

Volledig OT maar dit is happen voor mij. Ik zit de hele dag tussen computers en
werk met alles (Mac / PC / Linux / Unix) maar voor het dagelijks gebruik is de
Mac mijn absolute favoriet. Het ziet er het mooist uit en werkt het lekkerst.
Qua stabiliteit doet het tegenwoordig niet meer onder voor Windows.

Linux is verder ook schitterend. Er kan technisch zeer veel, is zeer stabiel,
kost praktisch niks... maar je moet wel flink wat technische kennis hebben.

En volgend jaar komen mijn dromen uit: een volledig nieuw OS (MacOS X)van Apple
dat de Macintosh interface heeft en de Unix techniek! Het beste van twee
werelden! Unix apps zijn eenvoudig te compileren en ook "oude" Mac apps zullen
blijven werken.

(ps, thuis heb ik 3 Macs en 1 Linux PC, verder draai ik ook Windows op de Macjes
- MS Access voor beheer ligfietsplaza- met het onvolprezen programma Virtual PC)

  Reacties Auteur Datum
2031 Re: OT: Marketing van (lig)fiets(computers?) F. en M. van Schoot Thu  12/9/1999