Oude ligfietslijst: bericht 1984

Van: "E.S. Leijten" <edleijten@M...>
Datum:  Wed Dec 8, 1999  9:14am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Fietspompje

> Hoe los je het probleem van een fietspompje meenemen op een ligfiets op?
> Zijn mini-pompjes (voor in een tas) handig? Zo ja welk merk is aan te
> raden?
> Of kan je de "grote" pomp toch wel op het frame kwijt?

Ik heb een pompje van ongeveer 32 cm. Deze kan op mijn M5 streetlegal 20/28
met de bijgeleverde klem op de bidon-gaten onder het stoeltje gemonteerd
worden. Het pompje past precies op de fiets, veel groter zou 'ie niet moeten
worden. Het merk is Gyro (of Giro?), maar er zijn nog veel meer merken die
waarschijnlijk ook wel goed zijn. Ik vind dit pompje erg zwaar pompen, vooral
als je band al een heel eind vol zit. Mijn vorige pompje was wat dat betreft
beter, maar die is helaas gesneuveld... :-(

Groetjes, Ed

Neem n's een kijkje op mijn website:
http://home.wish.net/~eleijten
Reakties over mijn homepage zijn van harte welkom