Oude ligfietslijst: bericht 1972

Van: "Toni Cornelissen" <tonic@g...>
Datum:  Tue Dec 7, 1999  2:19pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Brabanse ligfietsers

Jan schreef:

(...)
> worden, een toertocht door de Kempen organiseren.
(...)

> Datum: Zondag 2 januari 2000
> Tijd: 11 uur
> Vertrek: Brink Zandoerle
> Wie: Iedereen die en ligfiets heeft
> Openbaar vervoer: Slecht geregeld in de Kempen;
> Dichtstbijzijnd NS station: Beukenlaan Eindhoven

De route komt langs het station van Mol

> Meenemen: Proviand, paspoort en wat harde valuta (Hfl, Bfrs)
> Kosten: Geen
> Opgeven: Hoeft niet. Ik zie wel wie er komt
> Uitstel: neerslagkans >50%. Middag temperatuur < -5 C, gladde
> wegen.
> Snelheid: comfortabel / sportief
>
> Routebeschrijving:
> Ik heb van deze route geen beschrijving op papier. Er staan op een
aantal

Ik kan een paar kopietjes maken van de route zoals deze in het
ANWB/VVV boekje staat.

> plaatsen langs de route informatiepanelen over hoe de route loopt. De
route
> is gemarkeerd met de bekende zeshoekige ANWB bordjes. Zelf heb ik
deze route
> zonder beschrijving probleemloos gereden. De totale route is ruim 100
km

Tijdens het uizetten van Rondje Eindhoven zag ik dat bij Steensel
een aantal bordjes ontbraken. Is dat inmiddels hersteld?

> Tot ziens op de tweede dag van het derde millennium.
> Naam: Brabantse Millennium Liggers????

Zullen we dan meteen onze eerste ledenvergadering houden.

Voorlopige agenda:

- Vaststellen van de naam.

Groetjes Toni