Oude ligfietslijst: bericht 1962

Van: rwaveren@w...
Datum:  (Date Unavailable)
Onderwerp:  [ligfiets] Re:Tocht Amsterdamse Ligfiets Club i.o.

Een technische dag is niet alleen voor techneuten veel fabrikanten grijpen de
kans om hun nieuwe producten te laten zien en ook de zelfbouwers showen hun
creatie's het thema is kunststof verwerking dus zullen er ook bijv. c-
alleweders te bewonderen zijn en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de
voorbeeldfiets voor de bike 2000 construction contest te zien zal zijn.

Ronald-roWan-van Waveren

rwaveren@w... wrote:
> Zondag 19 december houd de NVHPV (De Nederlandse ligfietsvereniging) haar
> winter technische dag in Leiden (zie www.ligfiets.net). Misschien een leuk
> reisdoel!!!>> Gr Ronald van WaverenRonald,
Beetje ver misschien. We zullen het overwegen.
Prive heb ik probleem met zo'n reisdoel. Het is voor mij een wel heel bekende
weg. Ik rij in de zomer 1 tot 3 keer in de week op en neer naar mijn werk in
Leiden.Mooi he, zo'n bloeiende vereniging met zoveel verschillende activiteiten.
Groet,Bert "niet zo'n techneut"
Gazendam

Dit bericht is verstuurd met WISH-mail.
http://www.wishmail.net/