Oude ligfietslijst: bericht 1951

Van: "F.A. Karelse" <karelse@r...>
Datum:  Mon Dec 6, 1999  11:10am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: stoelvering en slappe achterframes

> Hahahahm oops, je hebt gelijk, vaudje ;-)

I bedoelde eigenlijk vertikaal, maar typte horizontaal (net zo lastig
als links en rechts ;-) ). Nu ben ik dus benieuwd, waarom horizontaal
jou beter lijkt. Of heb je ook freudiaans 'vertikaal' gelezen?

Groeten, Frank

  Reacties Auteur Datum
1952 Re: stoelvering en slappe achterframes Marten Toxopeus Mon  12/6/1999