Oude ligfietslijst: bericht 1949

Van: "sander bosse" <sanderbosse@h...>
Datum:  Mon Dec 6, 1999  10:08am
Onderwerp:  [ligfiets] slaapplaats gezocht...

Beste medeliggers,

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben wordt er door Kemper een
oliebollen alleweder toertocht gehouden op 27 december. (ligfietsplaza;
evenementen)
Ik wil samen met een vriend komen, natuurlijk ook met een alleweder, maar we
komen uit de omgeving Houten. Zodoende dat we op zoek zijn naar een
slaapplaats om de 26e 's avonds aan te komen en de 28e weer vroeg te
vertrekken. Wie oh wie helpt ons...

Met vriendelijke groet

Alweather Sander

N.B. misschien zijn er nog meer alleweder freaks die uit deze omgeving deze
tocht rijden gaan. Dit hoor ik graag, wie weet dat we wat afspreken kunnen.

  Reacties Auteur Datum
1953 Re: slaapplaats gezocht... Theo de Gruiter Mon  12/6/1999