Oude ligfietslijst: bericht 1937

Van: "Marten Toxopeus" <M.E.Toxopeus@W...>
Datum:  Sun Dec 5, 1999  3:59pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: slipperdeslip

On 5 Dec 99, at 16:33, Marc Dernison wrote:
> Een fietstochtje in 5 akten
> 5.
> En wat hebben we vandaag geleerd.
> 1.Heeft het gevroren,Is er ijzel?
> 2.Kijk beter naar de weg of er ijzel ligt (voor zoever mogelijk)
> 3.Als het heeft geijzelt niet met 40 de bocht ingaan
> 4. Draag een helm.

Ha Marc,

Prachtig relaas. bedankt. Ik hoop dat je spoedig 'hersteld' ;-D
Ik moest zelf ook even denken aan m'n helm vanmiddag. ik had een
petje op i.v.m. de laagstaande zon. Maar toen ik met 30 km/u over de
boerenweggetjes scheurde en tussen de wandelaars door slalomde moest
ik toch wel even aan m'n gele heml denken. Vooral ook omdat ik er
zo'n viziertje op heb. Zou een mooie gelegenheid geweest zijn om dat
vizier uit te testen. ;-)
Trouwens haalde ik over m'n 6,5 km woon-werkritje een gemiddelde van
bijna 26 km/u. Maar daarvoor moest ik toch behooorlijk door trappen ;-
) Een tocht met liggers die 30km/u Gemiddeld rijden lijkt me een
marteling ;-(

Hartelijke groeten,
Marten Toxopeus

WB / Hal II 200B