Oude ligfietslijst: bericht 1928

Van: Harry & Rens Zaanini <harrens@x...>
Datum:  Sun Dec 5, 1999  10:25am
Onderwerp:  [ligfiets] Re: Tocht Amsterdamse Ligfietsclub i.o.

>Hahaha, Bedankt Bert een leuke formule inderdaad
>(voor de minder wiskundigen de punt staat voor vermenigvuldiging)
>Te rijden Afstand = 30 + 3 x Temperatuur

Wordt wel een korte tocht. Als het 6, 7 graden is zoals nu dan rijden we net
50 km. Leuk! Mogen wij ons als Zaandammers aansluiten? Het is immers naar
het museumplein hooguit 15 km. liggen. De Groot-Amsterdamse Ligfietsclub i.o.??

19 decmber komt voor Rens niet best uit, probleem van winkeldieren, die
hebben vaak koopzondagen in december. Maar ik, Harry, heb het hele weekend
vrij en verheug me op een leuk tochtje. Nemen we op het museumplein die
springplank boven appie ook mee? Waar luchen we? ;-)

Zijn er al shirts gedrukt? "Mokum Ligt" ofzo?

Harry-Hurri-Zaanini

O ja, Op de nieuwe Excelsior cd van Bauer staat het volgende nummer:
I'm starting a war with dolphins
'cause they brought me nothing but fear
I'm declaring the war on dolphins
to make things better this year -Bauer-
Kijk op:

http://www.xs4all.nl/~harrens

  Reacties Auteur Datum
1932 Re: Tocht Amsterdamse Ligfietsclub i.o. Bert Gazendam Sun  12/5/1999