Oude ligfietslijst: bericht 1926

Van: Marcel Pronk <marcel@w...>
Datum:  Sat Dec 4, 1999  9:05pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: achtervork

>Ik vraag me wel af welke problemen je hiervan verwacht.

Nou, wat denk je van een afdaling of slecht wegdek met bagage in je BOB?

Ik heb dus sinds kort een nieuwe achtervork op m'n Condor, maar voor m'n
gevoel is m'n frame nog niet recht. Mijn achtervork was na 3000 km ongeveer
4 cm naar links getrokken.
Is dit nu de ideale vakantiefiets van Optima? (zie www.optima-cycles.nl)

> Misschien wordt het tijd om met een paar honderd mensen daar over te
gaan
> katten,hopenlijk verandert er dan wat !

Dus Gijs, ik sluit me hierbij aan.

Marcel - die nog niet weet of de BOB nu nog wel meegaat - Pronk

--------- Bezoek ook onze homepage : ----------
--------- http://www.wenm.cistron.nl ----------
------- e-mail : marcel@w... -------