Oude ligfietslijst: bericht 1909

Van: "De Herdt Tom" <Tom.DeHerdt@u...>
Datum:  Fri Dec 3, 1999  2:16pm
Onderwerp:  [ligfiets] Re: B.O.B. op fiets met 20" achterwiel & kinderzitje

wie heeft een kinderzitje achterop zijn ligfiets
> gemonteerd. Hoe bevalt het en zijn er foto's van?

Ik vervoer mijn kids (4 en 6 jaar) regelmatig achterop mijn Hurri, op
een gewoon stoeltje. De voeten rusten op voethouders bevestigd
aan de achterwielas.
Zijzelf vinden het prachtig, nu hebben zij een veel panoramischer
blik dan voorheen, achteraan een gewone fiets.
Ikzelf vind het ook leuk, maar vermits het zwaartepunt iets naar
boven schoof loopt de fiets iets onstabieler. "Stilzitten" is de
boodschap.

Foto's hebben we niet, sorry.

Tom.