Oude ligfietslijst: bericht 13088

Van: Bastiaan Welmers <info@n...>
Datum:  Sat Jul 7, 2001  9:40pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Snelle spaken

André Vrielink skrev:

> Al wel eens aan een ligfiets speciaal zaak gedacht zoals ligfietsshop
> tempelman bel hem eens volgens mij heeft hij ze op vooraad liggen, of in
> ieder geval iets wat er dicht genoeg in de buurt komt.
> 0321-337202

Dank je André, ik heb gisteren gebeld, ze hadden ze niet maar waren zo aardig
om ze te maken en op te sturen, ik heb ze vanmiddag ontvangen en nu zitten ze
al in m'n nieuwe achterwiel.
Morgen even lijnen, wiel inbrengen, ketting aanpassen, remkabel aanbrengen, en
mijn fietsje rijd weer :-)))
De waarden waren niet erg kritisch omdat het holkamervelgen waren. Die mogen
iets uitsteken zonder dat ze de band lekprikken.
Wel een gedoe om die spaaknippels er in te krijgen zonder dat ze in de 'holle
kamer' vallen... Jammer dat die nippels niet magnetisch zijn.

Groeten, Bastiaan Welmers