Oude ligfietslijst: bericht 13083

Van: "Patio M5" <maya2000@0...>
Datum:  Sat Jul 7, 2001  4:43pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] ligfiets voor offroad - Fokke

Hoi Fokke

Vertel eens ik heb een binnenbeen lengte van om en bij de 82cm is dat voldoende
voor een Condor geveerd of ongeveerd?
En wat betreft boven of onderstuur in je raad zit wel weisheid in maar het
vallen buiten wegen gelaten geeft dan een bovenstuur niet een gevoel dat je de
fiets beter onder controle hebt bij offroad wel te verstaan? Ik heb het gevoel
dat je dan meer eventueele grootere stenen kan ontwijken zoals bij een bukfiets
of is deze stelling misplaatst? Uiteindelijk moet ik beidde uit proberen eens ik
even terug naar Belgie/NL ga maar offroads zoals hier ga ik in NL/B niet vinden
dus ervaringen van andere zijn voor mij bruikbaar in het kiezen van de juiste
fiets.