Oude ligfietslijst: bericht 13050

Van: Marco Koedam <marco@c...>
Datum:  Fri Jul 6, 2001  7:36am
Onderwerp:  Re: 20" 451 voorbandjes met de handjes

> Message: 5
> Date: Wed, 04 Jul 2001 10:32:59 -0000
> From: pauldijs@h...
> Subject: Re: 20" 451 voorbandjes met de handjes
>
> Hoi,
>
> Wil de eerste ligger die zijn IRC 451 met de handjes (zonder hulpstuk)
> over de velg krijgt zich spoedig melden ?
>
> Ik hoor het wel,
>
> Paul-weer een voordeel van antileklint om IRC-Dijs

Ja, hiero!

Gisteren tijdens klein rondje IJsselmeer nog moeten doen (stootlek).
Ik heb namelijk minder extreem hoge velgen op m'n LR zitten (die zwarte
velgen, die niet zwart blijven). Op m'n vorige LR zaten van die
torenhoge velgen waar het met de handen moeilijk was maar het ging net.

--
Ligse,
Marco, ook nog op m'n plaat gegaan in het doolhof dat zich Lelystad