Oude ligfietslijst: bericht 13041

Van: "Paulus den Boer" <paulusdb@h...>
Datum:  Thu Jul 5, 2001  9:08pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] ligfiets voor offroad

De condor heeft een vrij hoge zitpositie (67 cm ongeveerd, 72 cm met
geveerde voorvork) dus hangt het inderdaad van je beenlengte af of je
stabiel kunt rijden, starten en stoppen op een Condor.
Je zou ook de Pioneer van Nazca kunnen overwegen. Standaard dubbel geveerd,
eveneens twee grote (559) wielen, naar keus onder- of bovenstuur, maar een
knappe zithoogte van "maar" 58 cm. of daaromtrent met geveerde voorvork.
(Mijn M5 2026 onderstuur zit op dezelfde hoogte) De lighoek is met een
snelverstelling in drie standen te verstellen. Prijs is ook interessant
genoeg voor de complete uitrusting.
Wel, dat was wel weer genoeg reclame voor vandaag.
Groet van Paulus -geen aandelen- den Boer