Oude ligfietslijst: bericht 13040

Van: pauldijs@h...
Datum:  Thu Jul 5, 2001  9:03pm
Onderwerp:  Re: proef

Hoi Ilja,

Alvast gefeliciteerd met je aanwinst die je nog niet hebt. Ik ben je
net 5 weken voor. Begin juni reisde ik af naar Middelburg om mijn
M5 Low Racer te kopen. Ik moest 2 weken wachten op een blauwe en zou
5 weken moeten wachten op zo'n cognac kleurige (toch ook wel erg
mooi). Zo lang kon ik niet wachten dus het werd de blauwe.
Wel effe wennen hoor, maar succes met je eerste kilometers !(en met
de bochten).

Groeten,

Paul-wil nu geen andere fiets meer-Dijs