Oude ligfietslijst: bericht 13020

Van: "ab prins" <ab@d...>
Datum:  Wed Jul 4, 2001  6:05pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: 20" 451 voorbandjes met de handjes en lichter

-----Original Message-----
From: E.M.Snel@w... <E.M.Snel@w...>
To: ligfiets@yahoogroups.com <ligfiets@yahoogroups.com>
Date: woensdag 4 juli 2001 16:09

>Dit is het recept voor een grote kostenpost: als je op die manier
>teveel kracht zet, dan kan de stalen draad in de buitenband
>beschadigen en kan je de band weggooien. Dus toch maar een andere
>manier zoeken...

Of de techniek van Hein of (voor wie dit niet lukt) toch die geweldige
bandenknecht die zo gemaakt is dat beschadigingen aan binnen en buitenband
niet kunnen voorkomen. Het leuke van die bandenknecht is dat je die ook voor
het afnemen van de band kunt gebruiken zodat je binnenband altijd veilig is!

Groeten
Ab