Oude ligfietslijst: bericht 13010

Van: "Wijnandt T. de Vries" <wtv@x...>
Datum:  Wed Jul 4, 2001  9:42am
Onderwerp:  Re: 20" 451 voorbandjes en Bandenknecht

Hein Peeters <nelart@z...> schreef:

>Mijn stelling is dat je iets niet goed doet als je
>de band niet met je handen er omheen krijgt.

Daar kon Hein wel ns gelijk in hebben: dat was voor mij ook altijd een
probleem, totdat ik erachter kwam dat je ervoor moet zorgen dat de randen
van de lege band in het midden van de velg moeten zitten. De band heeft
dan zoveel ruimte dat je inderdaad met ALLEEN je handen de lege band weer
kunt inleggen.

Wijnandt --toch geen talent voor fietsenmaker-- de Vries

  Reacties Auteur Datum
13011 Re: 20" 451 voorbandjes met de handjes pauldijs@h... Wed  7/4/2001