Oude ligfietslijst: bericht 13009

Van: Arnold.Kester@S...
Datum:  Wed Jul 4, 2001  9:32am
Onderwerp:  Shockproof (was: Re: ongeluk met streetlegal 28 /20 inch door klapband

--- In ligfiets@y..., "willem" <wdr12@r...> wrote:

> Is dat echt zo geweldig? die vering? zal ik een aan mijn collega
vragen. Ik
> wou er is eens huren, maar de winkel die er 1 had staan, had hem
alleen voor
> de verkoop.

Ik huurde hem bij de liggende hollander in Eindhoven. Behalve het
uitstekende veringcomfort zijn mijn opmerkingen dat ie naar mijn smaak
te ver achterover ligt, wat wiebelig stuurt bij lagere snelheden (komt
door stuurgeometrie-is inmiddels verbeterd), en dat-ie voor mijn
gevoel (geen compu erop) erg gemakkelijk hard ging. O ja, ik vond ook
het stuur wat hinderlijk in het gezichtsveld, ik keek er wel overheen,
maar toch. Ik hou meer van onderstuur. Gewoon zelf gaan proberen.

Groet,
Arnold -Flevo Bike- Kester