Oude ligfietslijst: bericht 10094

Van: "George Scheelings" <George.S@w...>
Datum:  Fri Feb 23, 2001  4:53pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Lage rug klachten

Ikzelf heb weliswaar nog niet zo erg in m'n rug gehad maar wel vaak last, op
de bukfiets, vooral tijdens een behoorlijk ritje tegen de wind in. Ook de
polsen werden daarbij niet ontzien alsmede de nek. Voor mij was dat
eigenlijk een rede om niet meer vaak met de fiets te gaan, samen met het
feit dat ik over de kop ben gegaan met de fiets omdat het voorspatbord
losliet en in m'n voorwiel kwam. Sinds ik op een ligfiets fiets, ik heb er
geruime tijd verschillende kunnen proberen, heb ik van al deze klachten geen
een meer. Het maakt niet uit hoeveel wind er staat het fietsen gaat
geweldig. Ikzelf rij nu op de ligfiets zo'n 300 km per week. Op dit moment
rij ik op een Rainbow en dat bevalt mijn zeer goed.

Groetjes van George S.