Oude ligfietslijst: bericht 10093

Van: p.g.a.braspenning@i...
Datum:  Fri Feb 23, 2001  5:24pm
Onderwerp:  Vakantietassen op Hurricane

On 23 Feb 01, at 10:26, ligfiets@yahoogroups.com wrote:

> From: nyfan2@y...
> Subject: Vakantietassen op Hurricane
>
> Hallo,
>
> Ik heb deze vraag al eerder gesteld echter maar 1 antwoord gekregen,
> heeft iemand ervaring met grote zijtassen van Radical op zijn
> Hurricane, Radical raad dit namelijk af. De Grote tassen van Elan
> schijnen geen probleem op te leveren. Graag een reactie.
>
> Marc-wil graag een Hurricane en er mee op vakantie !-van Daelen.

tja, Radical heeft haar huiswerk mogelijk goed gedaan. Op mijn hurri
rijdt ik met Radical tassen maatje small. Je moet het allemaal maar
mee sleuren.
Zonder tas afhouders geeft het problemen met de derailleurs, die
dan vaker gesteld moet worden, en smeer je jezelf onder het
kettingvet. De tas aan de ketting kant pakt de ketting precies mee.

peter - met tas afhouders(eigen bouw) nu een stuk schoner door de
bergen trekt-braspenning.