Oude ligfietslijst: bericht 10070

Van: snaptee@d...
Datum:  Fri Feb 23, 2001  7:37am
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: [OT] Blaffende honden ...

> Per jaar 84.000 mensen die zich op de Eerste Hulp moeten laten
> behandelen voor letsel, toegebracht 'door persoon of dier' (Cijfers van
> CBS over 1995). Over hondenbeten heb ik wel eens gelezen dat er enkele
> duizenden mensen per jaar zijn die hiervoor naar de Eerste Hulp gaan
> (4.000 of zo?). Ik weet nog wel dat ik dacht toen ik dat las: toch niet
> zo gek, om bang te zijn voor honden.
> Een neefje van mij is eens door een hond in zijn gezicht gebeten ('goh,
> anders doet hij dat nooit!'). Maar dat was niet op de fiets en zelfs
binnenshuis.
> [...]

OK, ik wist wel dat er mensen gebeten worden door honden, niet dat het er 84000
waren trouwens, maar ik vroeg me af of er wel eens FIETSERS gebeten werden.
Inmiddels weet ik dus dat dat ook gebeurd (slechts klein percentage van de 84000
hoop ik.) Als (toekomstig) ligger ben je wel extra kwetsbaar dus ik zal maar
weer eens aan een Strategic Defence Initiative gaan denken, in ieder geval geen
Dazzer.
Bedankt voor de reacties allemaal
Groeten Jasper "telt nu voor twee" Taal.
Gratis e-mail en meer: http://www.dolfijn.nl/
ilse weet nu ook alles van muziek! http://ilsemusic.ilse.nl/